白鶴鳴風水

|著作125部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|  風水用品:麒麟... | 首創全自動羅盤.立極尺  |

八字純陰忌幫人看風水•怎樣推—下

首頁

 

前一篇文章,講到我一個朋友,學風水之後,想用風水執業(幫人睇風水搵食),不過,佢師傅睇左佢八字之後,比左個意見佢,就係──唔適宜做風水。

 

何以睇完佢八字之後,會話佢唔適宜做風水呢? 原來話佢八字純陰,好容易撞鬼。 我叫佢比個八字黎睇睇,原來真係八字純陰,所以佢師傅都沒有講錯。

 

八字純陰有兩種,一種係干支數純陰,一種係五行純陰,我講呢位朋友既八字,屬於天干地支數純陰。 之前一篇,已經講左「天干數」既陰陽,今篇講埋地支數既陰陽。

 

地支數,順序將「一、二、三、四、五、六、七、八、九、十、十一、十二」配落「子、丑、寅、卯、辰、
巳、午、未、申、酉、戌、亥」度,就得出「子一、丑二、寅三、卯四、辰五、巳六、午七、未八、申 九、酉十、戌十一、亥十二。」

 

凡排在「一三五七九及十一」的奇數,屬於陽奇數,而排在「二四六八十及十二」的偶數,屬於陰偶數。

 

如果八字既「年干、月干、日干、時干」都係「丑、卯、巳、未、酉、亥」既組合,咁八字既地支已經係純陰數苤I

 

而「丑、卯、巳、未、酉、亥」可以重覆(例如丑巳丑巳),亦唔需要計順排或逆排(例如乙、巳、丁、辛),總之係八字既「年支、月支、日支、時支」都係「丑、卯、巳、未、酉、亥」既組合,咁八字既地支已經係純陰數苤I

 

例如年月日時地支係「酉卯巳卯」,就係全陰支。 如果全陰干加上全陰支,就係八字四柱純陰苤I例如以下八字,就已經係八字四柱純陰︰
 

八字純陰數不可幫人看風水
 


好多人都認為,八字四柱純陰,容易撞鬼,所以唔適合幫人睇風水
 

1 2

 

風水玄學專家白鶴鳴弟子 方中圓

本文刊載日期2018年7月7日

 

風水初班 】

白鶴鳴大師親授

初班共10課•費用$2,500•包講義
  >>點擊查看詳情<<

2016fengshui-風水班

 

 

由白鶴鳴老師幫你改好名——收費$1,388起

《教你幫人改好名》
港幣$60

風水•改名姓名學

俗語常說:「唔怕生壞命,最怕改壞名」。
如果你自覺命途多阻、運氣不濟,希望改進日後的運程……
如果你剛為人父母,望日後子女成為人中龍鳳、運程亨通;
你都可以藉著改名來增強自己的運氣,
可致電我們 ∼ 預約白鶴鳴大師
查詢電話﹕(852)2388 6878

最受歡迎風水用品

開光風水用品,

 

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!