白鶴鳴風水

|著作125部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|  風水用品:麒麟... | 首創全自動羅盤.立極尺  |

 風水用品

開光風水用品

馬上封候的壞兆頭是甚麼

首頁

 

 
有位朋友,話心急想快d有得升職,問有乜野可以帶下,加強升職運。

呢位朋友做公務員,我就叫佢帶一件加強升職運既風水用品,叫做「馬上封侯(被封侯爵)」。佢問邊度有得買?咁我當然介紹佢到「白鶴鳴風水中心」買啦,既唔會買錯假貨,貨品亦已由白鶴鳴大師正統開光,咁先會有功效。

過左一排,朋友打電話比我話︰「我已經帶緊馬上封侯,但部門內有個同事話,呢件係唔好意頭既野,叫我唔好帶!」

馬上封侯,係古時常用既風水用品,唔算冷門,點會唔好意頭呢﹗﹖我即刻問佢:「點樣唔好意頭呀!?」朋友就話︰「同事話,聽人講,馬上封喉,帶係頸上面,係喉嚨被封,當然唔好啦。」

自古以來,有一件風水吉祥用品,雕刻了一隻馬,上面坐隻猴子,叫「馬上封猴」(有馬上封侯既兆頭)。而家d人,最習慣自由創作,將自古傳落黎既野,自己鍾意點改就點改,令到唔少人誤解正統既吉祥物。例如,朋友既同事,聽到有人講下,就以為呢件 吉祥物會馬上封喉,即係喉嚨被封。

其實,中國講吉祥兆頭既書,包括我師傅寫既書,都有講呢類風水吉祥飾物既兆頭,例如「馬上封猴」既飾物,不嬲都係代表會幫人快d升職升官。」

我怕朋友唔清楚,因為「猴」音同「喉」音差唔多,所以寫出黎等佢睇清楚。 然後我再解釋:「你同事應該聽信一d以訛傳訛既講法,以為你條頸帶住條繩,條繩圍住喉嚨,再吊一隻馬上封猴既飾物,咁帶住就會封喉。但自古以來,都話馬上封猴呢件風水吉祥飾物,會幫人升官。我解釋得都應該清楚啦,咁帶好唔帶好,你決定吧!

你同事就唔帶好 ,因為佢對呢件風水吉祥飾物,已經有負思想,帶左都係負能量。只要你真係相信這種風水飾物,可以為你事業帶來好運,你就繼續啦。如果你信你同事講,咁你都有負思想,你就真係唔好帶﹗」最後,朋友都決定帶,佢話信晒我。

風水吉祥飾物,歷史悠久,我自己就梗係信以前套講法啦,你地呢?

 

風水玄學權威白鶴鳴弟子方中圓  

本文刊載日期日期2018年7月19日

 

風水初班 】白鶴鳴大師親授

初班共10課•費用$2,500•包講義
2016fengshui-風水班

  >>點擊查看詳情<<

 

2018風水擺設用品

 

白鶴鳴
風水命理著作
第120部
《教你查通勝•旺家宅》
HK$78

風水書籍-教你查通勝旺家宅

由白鶴鳴老師幫你改好名——收費$1,388起

俗語常說:「唔怕生壞命,最怕改壞名」。
如果你自覺命途多阻、運氣不濟,希望改進日後的運程……
如果你剛為人父母,望日後子女成為人中龍鳳、運程亨通;
你都可以藉著改名來增強自己的運氣,
可致電我們 ∼ 預約白鶴鳴大師
查詢電話﹕(852)2388 6878

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838
歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!