玄空風水八運的影響研究

師傅仔講場

師傅仔匡正答番你主頁

師傅仔(匡正)講場

 

 

        自2004年開始,已經進入「玄空風水」的八運。八運有二十年,即2004年至2013年,如果要準碓來說,應該係2004年立春開始至2024年立春之前。

        每一個元運,都有一個易卦代表,唔同的易卦,當然有唔同既代表,亦即係說,唔同既易卦,代表著不同的事物。

        七運,係兌卦主運,兌主歌妓所以七運大利歌星(這個年代,是歌星最賺錢既年代),兌又主妾,又為悅,大有可能因妾而悅,妾者,妻之外的桃花,所以七運多桃花。香港一九八四年年尾開張的「大富豪夜總會」,花費九千萬裝修,係有關娛樂行業的一哥。不過,八運之後,大富豪愈來愈難做,終於決定今年結業。有興趣了解更多有關情況的讀者可點擊風水七運旺情色事業此連結看看本網站的有有關文章。

        八運,係艮卦主運,艮為手,亦為手指。所以一些與手有關的東西,大行其道。2004年之後的手提電話,已經不單只屬於手提電話,仲係一個微型電腦,大家回想當年"80286"既電腦年代,營幕係單色,無滑鼠,只有鍵盤,硬碟機只有10M,現在手機的記憶體,隨時閒閒地都有16G(1G有1000M),即係個電話勁個當年的電腦。

        現在好多人都係街收發電郵,WHATSAPP、FACEBOOK、玩GAME、無數既APP……、手機之外,又流行TAB(平板電腦),可以劃畫,玩GAME、看電視、看電影,其實,好多TAB做到既事情,係手機都做到,因為TAB營幕,方便閱讀。

        操作這些手機及TAB最為頻密的身體部位,便是手及手臂,用手舉起手機,用姆指在營幕上不斷搜索及輸入,或雙手持著TAB,然後左手及右手,兩手手指在營幕上跳動,這是艮卦主運,艮為手的影響。

        艮又主鼻,所以鼻敏感較以前流行得多,連一些幾歲的小朋友,很多都患上了或輕或重的鼻敏感。

白鶴鳴弟子/師父仔匡正
 

你或許也有興趣瀏覽以下網頁:

國際堪輿名家—白鶴鳴先生簡介

為何要看風水

原來風水咁簡單

白鶴鳴親授課程

《自己動手造風水》— (白鶴鳴第101部著作)

•簡易通勝擇日——避用四絕日

 

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!

 
 

 

白鶴鳴風水精品中心

家居風水主頁

風水玄學首頁